KROŠNJA – KANALI – ZAKLJUČCI

Zaključci:

  • Okruženje medija se promijenilo i još uvijek se mijenja.
  • Moderni medijski kanali omogućavaju da skoro svako pošalje svoju poruku po niskoj cijeni.
  • To ih čini pretrpanim i zbog toga je neophodan jasan fokus na odabir poruke i kanala.
  • Moderni mediji nam pružaju odličan uvid i opcije da učimo i adaptiramo se – možemo odmah da vidimo statistike i rezultate truda koji smo uložili u komunikaciju.

Preporuke:

  • Mali budžet čini da zasluženi mediji i integrisan trud na tržištu budu još važniji.
  • Investirajte samo u neophodne kanale koje ste sigurni da možete da održavate – nemojte se širiti bez prave potrebe.
  • Koristite sadržaj sa drugih kanala koliko god možete.
  • Bolje je da imate jedan kanal ali da on radi dobro.

ZADATAK


A sada je vreme za zadatak!


Kreirali ste svoju ključnu poruku i sada znate mnogo više o kanalima komunikacije pa je vreme da počnete da se bavite izborom svog specifičnog kanala za svoju specifičnu publiku i ključne poruke koje želite da pošaljete.


Kada to uradite, provjerite sledeće:

  • da li su oni u skladu sa Vašim osnovnim vrijednostima i identitetom;
  • da li možete da ih održavate sa sredstvima koja imate „u kući“ tj. organizaciji. Zaboravite na kanale sa kojima već niste dobro upoznati za čije konstantno održavanje nemate dovoljno ljudskih kapaciteta;
  • da li su oni „prvi izbor“ za Vašu ciljnu publiku. Ako su Vaši zaposleni eksperti za Twitter ali niko od Vaše ciljne publike nije tamo, uštedite sebi trud;
  • da li možete da prtite njihov učinak kroz vreme.


Ako su ispunjeni svi ovi uslovi, imate velike šanse da Vam bogovi komunikacije budu naklonjeni.


Vaša kampanja je spremna!

89%
Buy now
Bosnian