KROŠNJA – PORUKE

The main question of messaging, how to break through the clutter?


Efektivna komunikacija je neophodna u svakoj vezi bila ona između pojedinaca, neformalnih grupa, između lidera i ljudi koje vode ili između kompanija i njihovih klijenata.


Često se dešava, naročito u vremenu kada nam je na raspolaganju mnoštvo različitih metoda komunikacije, da učinimo iskustvo svoje publike previše komplikovanim tako što se premalo ili previše trudimo

Stvari krenu po zlu kada se komunikacija prekine. Pa kako onda to da izbjegnete?

Treba da shvatimo ozbiljno trud koji ulažemo u komunikaciju i da se pobrinemo da je on promišljen na osnovu opštih ciljeva i specifičnih potreba primalaca naše poruke.

KROŠNJA – PORUKE


Slanje poruke je ključ uticaja kroz komunikaciju.


Ključne poruke stvaraju fokus, kontrolu i intenzitet u uticanju na Vašu ciljnu publiku.

Mnoge organizacije koriste:

Centralnu opštu poruku

Poruke koje je podržavaju

„Dokaze“ koji nude potporu i više detalja


Naravno, možete da odlučite šta je za Vas najprikladnije, ali važno je da:

su Vaše poruke usklađene sa širom slikom – Vašom vizijom i svrhom;

su Vaše poruke usklađene jedne sa drugima;

ih koristite konzistentno.


Ključna poruka može biti šta god Vi želite u smislu sadržaja ili teme, Vi ste gospodar svog univerzuma, ali pomoći će Vam ako budete poštovali neka pravila pri njenom osmišljavanju jer e ona zasnivaju na iskustvima mnogih prije Vas koji su pokušali i nisu uspeli.


Vaša publika će biti Vaš najbolji kritičar, a u digitalnoj areni je , na sreću, lako da odmah vidite da li to što govorite rezonira sa Vašom publikom. Testirajte svoj sadržaj kod svoje ciljne grupe i adaptirajte ga na osnovu povratnih informacija koje od njih dobijete.

Zadatak – Pisanje vaše poruke


Sada kad je došlo vreme da preuzmete kormilo i kreirate svoju ključnu poruku, imajte na umu ček listu koju smo Vam ponudili.


 ✔ Okupite svoj tim – izaberite ključne ljude iz organizacije koji su potpuno upoznati sa Vašim vrijednostima i stvarno ih žive na dnevnom nivou ali trudite se također da uključite i još neke glasne i kreativne članove čak i ako oni nisu na vrhu hijerarhije. Također, ako vidite prostor i potencijal, uključite neke novajlije – oni će Vam donijeti novu perspektivu, a to će i pozitivno uticati na nivo angažovanosti u organizaciji.


 ✔ Najavite radionicu o „ključnim porukama“ kao važan kreativni zadatak, a ne kao nešto što treba samo da se odradi da bi se štrihirala linija na rasporedu. Ako je moguće, održite radionicu van svojih prostorija, a ako ostajete unutra, promijenite nešto u dnevnoj rutini. Biće dovoljna i gomila balona. Oni će omekšati atmosferu i pokrenuti kreativnost.


 ✔ Odvojite dovoljno vremena i strpljenja za diskusiju o različitim opcijama.


 ✔ Ostanite otvorenog uma i nemojte biti previše ozbiljni.


 ✔ Razmotrite razlike i sličnosti između Vaših ciljnih grupa i pokušajte da se stavite u njihovu ulogu. Možete ček i pozvati nekog predstavnika Vaše ciljne grupe na kratak intervju ili prije nego što počnete da osmišljavate poruku – da biste dobili od njih ulazne informacije, ili kada već budete imali nešto čime ste zadovoljni – da biste provjerili da li je vaša poruka razumljiva i uticajna.


 ✔ Iako Vaša ključna poruka može biti veoma važna i formalna, imate slobodu da je prenesete na duhovit način koji će biti mnogo bolje prihvaćen od strane Vaših korisnika i donatora.


 ✔ Šta god da uradite, nemojte biti smrtno dosadni 😊

54%
Buy now
Bosnian