KROŠNJA – PORUKE – MARKETING SADRŽAJA

Osmišljavanje sadržaja

Započnite i dopunjavajte svoju listu ideja.


Ova lista treba da sadrži sve teme za sadržaj koji mislite da bi bio relevantan za Vašu publiku.


Kako da dođete do ideje?

  • Slabe tačke korisnika;
  • Kompetitivno istraživanje;
  • Pretraga ključnih reči.


Trebalo bi da već imate relativno jasnu ideju o istraživanju slabih tačaka Vaših korisnika, a kada je reč o kompetitivnom istražianju i pretrazi klučnih reči možete da koristite „Google Trends“.


„Google Trends“ je alat koji vam omogućava da poredite popularnost pretraživanih termina i trendova. On Vam omogućava da vidite njačešće pretrage u tim trenutku kao i one koje postaju sve popularnije kroz vreme.


Besplatan je i ima relativno jednostavan korisnički interfejs.

Kada je u pitanju KREIRANJE DOBROG SADRŽAJA treba da razmotrite sledeće:

  • Dugotrajnost – Da li kreirate sadržaj na osnovu teme koja će biti relevantna duže vreme (na ovaj način olakšavate sebi posao jer ne morate da proizvodite stalno nove sadržaje)? To ne znači da ne treba da pokrijete i neke kratkoročne teme, samo budite mudri i izbalansirajte teme na osnovu svojih sposobnosti dostupnih resursa.
  • Kvalitet i kvantitet – još jedno pitanje u vezi sa sposobnostima i dostupnim resursima. Ako imate ljudskih resursa da proizvodite velike količine sadržaja, onda to svakako uradite. Ali nikada nemojte da zanemarite kvalitet rezultata svog rada na račun toga da imate ogromne količine sadržaja koji na kraju neće biti relevantan jer je niskog kvaliteta.
  • Budite lični – To znači da koristite svoj sopstveni glas, priču i ličnost kada kreirate sadržaj i pišete za specifične potrebe svoje publike. Treba da znate njihov profil ličnosti i da im se u skladu sa tim i obraćate.

I konačno…tip sadržaja?


☞ Članci i video zapisi mogu da se pretražuju i permanentni su.


☞ Objave na društvenim mrežama izazivaju trenutnu reakciju.


☞ Razmislite o svojim ciljnim grupama i specifičnim ciljevima Vaše organizacije.


I sada stvarno konačano 😊

Kako da zapravo proizvedete sadržaj (najlakše)?

☞ Kalendar editorijala


Novinske agencije ga koriste godinama – učite od najboljih! Organizujte tok svoje komunikacije tako da ne propustite ni jednu važnu temu i da možete da se pripremite i planirate u skaldu sa svojim ciljevima.

Korisni kinkovi:


Kako kreirati kalendar editorijala u aplikaciji „Google Calendar“

https://blog.hubspot.com/marketing/create-robust-editorial-calendar-ht

☞Grafička rešenja


Postoji mnogo onlajn alata koje možete da koristite besplatno da biste pripremili upečatljive vizuelne elemente koji će Vam pomoći da prenesete željenu poruku. „Canva“ je jedan od njih.


Korisni linkovi:


Canva:


https://www.canva.com/

Koristi šablone:


Ostanite u okvirima identiteta Vašeg brenda – koristite iste boje, fontove itd.


Sačuvjte obrasce koje ste koristili da možete da ih iskoristite ponovo.

62%
Buy now
српски