GRANA – CILJNE GRUPE – KREIRANJE LIČNOSTI KORISNIKA (UPUTSTVO)


U suštini, kriranje ličnosti korinika sadrži dve faze:       

  1. Istraživanje tj. „iskopavanje“ podataka i mnogo razmišljanja;
  2. Strukturisanje i prevođenje podataka u čitljivu formu korisnu za Vašu organizaciju.


Hajde da počnemo 🤜

Istraživanje tj. „iskopavanje“ podataka i mnogo razmišljanja


✏ Pitanja koja možete da iskoristite za istraživanje karakteristika Vaših ličnosti:

  1. Ko su oni? Demografski podaci kao što su pol, starost i obrazovanje
  2. Šta je njihov posao? Podaci kao što su radno mesto, veličina organizacije, privredna grana, opšta zduženja na poslu, ili u slučaju korisnika: Čime se bave u životu i zašto?
  3. Kako obično izgleda njihov dan? Opišite kako izgleda njihov uobičajeni dan, sa kim dolaze u kontakt i koje odluke donose
  4. Koje su njihove slabe tačke? Opišite osnovne izazove koje pokušavaju da prevaziđu, a koji imaju veze sa Vašim uslugama
  5. Šta najviše cene i koji su njihovi ciljevi? Objasnite šta najviše vrednuju pri donošenju odluke da se priključe radu Vaše organizacijei šta žele da postignu kroz interakciju sa Vama
  6. Gde traže informacije? Identifikujte primarni izvor informacija koji koriste za istraživanje tokom procesa odlučivanja
  7. Šta im je važno pri izboru sa kim će imati interakciju? Napravite listu stvari koje su im najvažnije kao što su: dokazano iskustvo, stručnost itd.
  8. Koji su njihovi najčešći prigovori? Napravite listu razloga koje najčešće čujete da vaša rešenja neće ispuniti njihove potrebe

Strukturisanje i prevođenje podataka u čitljivu formu koja je korisna za Vašu organizaciju


SEGMENT: Pozadina:

  • Navedite detalje uloge i odgovornosti koje osoba ima na svom poslu; u slučaju korisnika opišite čime se bavi u životu

  • U slučaju donatora: obuhvatite važne informacije o kompaniji/organizaciji

  • Obrazovanje, iskustvo, hobiji itd.

  • Bračno stanje, deca


SEGMENT: Demografski podaci:

  • Pol (muški/ženski)
  • Starosni opseg
  • Primanja (ako je relevantno)
  • Geografsko okruženje (Da li osoba živi u urbanom, suburbanom ili ruralnom području)


SEGMENT: Identifikatori:

  • Osnovne osobine ličnosti (ekstrovertan, rezervisan… )
  • Navike u ponašanju
  • Poslovni identifikatori (radi 60 sati nedeljno, preferira email u odnsu na direktnu poštu, itd.)


SEGMENT: Ciljevi:

  • Primarni cilj
  • Sekundarni cilj


SEGMENT: Izazovi:

  • Najveći izazov na putu do uspeha
  • Potrebe koje treba ispuniti da bi osoba postigla uspeh


SEGMENT: Ponuđene vrednosti:

  • Kako Vaša organizacija može da reši izazove sa kojima se osoba susreće
  • Kako Vaša organizacija može da postigne ciljeve te osobe


SEGMENT: Citati:

  • Obuhvatite tipične citate ličnosti korisnika. Ovo će Vam pomoći da što tačnije predstavite datu ličnost kako bi je Vaš tim što bolje razumeo.


SEGMENT: Uobičajene primedbe:

  • Koje su uobičajene primedbe koje ova osoba ima na Vaše usluge?
39%
Buy now
српски