ČESTITAMO!
Preživeli ste eksterni „Makeover“ i sada jedva čekamo da vidimo Vaše slike iz faze „POSLE“!
Još jednom, pre odlaska, zapamtite:
- Uspešna komunikacija je ekosistem – sastoji se od mnogih delova od kojih je svaki važan sam po sebi i svaki doprinosi svim ostalim delovima. Njihov pun potencijal se ispoljava kada su usklađeni i kada su svi okrenuti u istom pravcu.
- Treba da poznajete sebe da biste stigli tamo gde želite – a to ne znači da obezbedite 30 strana teksta o Vašoj organizaciji, već se radi o sadržaju „između redova“, onoj finoj delikatnoj autentičnosti koja Vas odvaja od svih ostalih. Treba da je nađete i da se ponašate u skladu sa njom. Tako će i drugi moći da je otkriju.
- Nikad ne podcenjujte moć dobrog dizajna 😊
- Vaše misli će biti jasnije kada budete bolje shvatili ličnosti svojih ciljnih korisnika – igrajte se detektiva i radite to stalno. Vaši korisnii se stalno menjaju pa ćete i Vi biti uspešniji ako budete pratili te promene.
- Kada su u pitanju Vaše poruke – neka budu kratke i jednostavne. Izbegavajte preterivanje sa nepotrebnim podacima i setite se zamagljenja svesti kome smo izloženi.
- Potrudite se da proizvodite sadržaj koji pokriva sve segmente levka marketinga sadržaja i, kao što je rekao Bruce Lee „budite voda“ koja će gurati Vaše korisnike kroz taj levak.
- Kako Vaši korisnici i kanali koje možete koristiti da do njih doprete stalno evoluiraju, kada razmišljajte o njima vratite se svojim korenima i ključnim ciljevima.
- Na kraju, ako ne znate da li postižete cilj to je isto kao da nemate cilj. Zato pratite svoj učinak i analizirajte i uspehe i neuspehe da biste naučili važne lekcije i unapredili svoj uticaj.
I pokušajte da se uz to sve dobro zabavite!
Srećno!