Zaključci:
- Okruženje medija se promenilo i još uvek se menja.
- Moderni medijski kanali omogućavaju da skoro svako pošalje svoju poruku po niskoj ceni.
- To ih čini pretrpanim i zbog toga je neophodan jasan fokus na odabir poruke i kanala.
- Moderni mediji nam pružaju odličan uvid i opcije da učimo i adaptiramo se – možemo odmah da vidimo statistike i rezultate truda koji smo uložili u komunikaciju.
Preporuke:
- Mali budžet čini da zasluženi mediji i integrisan trud na tržištu budu još važniji.
- Investirajte samo u neophodne kanale koje ste sigurni da možete da održavate – nemojte se šitiri bez prave potrebe.
- Koristite sadržaj sa drugih kanala koliko god možete.
- Bolje je da imate jedn kanal ali da on radi dobro.
ZADATAK
A sada je vreme za zadatak!
Kreirali ste svoju ključnu poruku i sada znate mnogo više o kanalima komunikacije pa je vreme da počnete da se bavite izborom svog specifičnog kanala za svoju specifičnu publiku i ključne poruke koje želite da pošaljete.
Kada to uradite, proverite sledeće:
- da li su oni u skladu sa Vašim osnovnim vrednostima i identitetom;
- da li možete da ih održavate sa sredstvima koja imte „u kući“ tj. organizaciji. Zaboravite na kanale sa kojima već nite dobro upoznatii za čije konstnatno održavanje nemate dovoljno ljudskih kapaciteta;
- da li su oni „prvi izbor“ za Vašu ciljnu publiku. Ako su Vaši zaposleni eksperti za Twitter ali niko od Vaše ciljne publike nije tamo, uštedite sebi trud;
- da li možete da pratite njihov učinak kroz vreme.
Ako su ispunjeni svi ovi uslovi, imate velike šanse da Vam bogovi komunikacije budu naklonjeni.
Vaša kampanja je spremna!