Tema marketinga sadržaja i generalno poruke koje hoćete da Vaša publika čuje usko je povezana sa kanalima koje ćete koristiti da ih prenesete.
Koji onda kanal treba da koristite?
Bez panike . 😊
Počnite od toga što ćete razmisliti:
Medij ili kanal komunikacije je sredstvo ili način koji koristite da prenesete informaciju od pošiljaoca do primaoca.
A ovi načini su MNOGO evoluirali u poslednjih nekoliko decenija.
Figure 35 – What to consider before deciding on communication channels. Photo source:
https://www.pexels.com/photo/abstract-board-game-bundle-business-267355/
KROŠNJA – KANALI – TRADICIONALNI I MODERNI
Moderni masovni mediji su od počeli štampe i plakata, preko radija, postali mnogo veći sa pojavom TV-a i onda kompletno preokrenuti sa pojavom digitalnih medija.
Ovo je jedan od tipičnih načina podjele medija – na tradicionalne i moderne.
Iako su i jedni i drugi i dalje relevantni, postoje očigledne razlike u popularnosti i upotrebi kod različitih starosnih grupa
Dok su starije generacije i dalje vjerne TV-u, što je sve manje slučaj kod mlađe publike koja je, nasuprot tome, korisnik digitalnih medija.
Digitalna komunikacija je postala dominantna u poslednjih dvadesetak godina. Danas je neizbježna i posebno relevntna za mlađe genracije.
Zaključak:
- Mediji se svakodnevno umnožavaju.
- Postoji očigledna razlika u načinu na koji različite starosne grupe koriste medije.