KROŠNJA – KANALI

Tema marketinga sadržaja i generalno poruke koje hoćete da Vaša publika čuje usko je povezana sa kanalima koje ćete koristiti da ih prenesete.

Koji onda kanal treba da koristite?


Bez panike. 😊


Počnite od toga što ćete razmisliti:

Medij ili kanal komunikacije je sredstvo ili način koji koristite da prenesete informaciju od pošiljaoca do primaoca.


A ovi načini su MNOGO evoluirali u poslednjih nekoliko decenija.

Figure 35 – What to consider before deciding on communication channels. Photo source:
https://www.pexels.com/photo/abstract-board-game-bundle-business-267355/

KROŠNJA – KANALI – TRADICIONALNI I MODERNI


Moderni masovni mediji su od počeli štampe i plakata, preko radija, postali mnogo veći sa pojavom TV-a i onda kompletno preokrenuti sa pojavom digitalnih medija.


Ovo je jedan od tipičnih načina podjele medija – na tradicionalne i moderne.

Figure 38 – The list of typical media types and differences between them. Source:
https:// https://seriouslysimplemarketing.com/traditional-vs-online-marketing/

Iako su i jedni i drugi i dalje relevantni, postoje očigledne razlike u popularnosti i upotrebi kod različitih starosnih grupa.


Dok su starije generacije i dalje vjerne TV-u, što je sve manje slučaj kod mlađe publike koja je, nasuprot tome, korisnik digitalnih medija.

Figure 39 – Types of media that are consumed by different age groups. Groups: TGI Mediana
Figure 40 – Proportion of Media usage as per age groups: Source:
http://digital-stats.blogspot.com

Digitalna komunikacija je postala dominantna u poslednjih dvadesetak godina. Danas je neizbežna i posebno relevantna za mlađe generacije.

Figure 41 – Communication in the digital world. Source:
http://vimninsights.tumblr.com

Zaključak:

  • Mediji se svakodnevno umnožavaju.
  • Postoji očigledna razlika u načinu na koji različite starosne grupe koriste medije.
69%
Buy now
Bosnian