
Tema marketinga sadržaja i generalno poruke koje hoćete da Vaša publika čuje usko je povezana sa kanalima koje ćete koristiti da ih prenesete.

Koji onda kanal treba da koristite?
Bez panike. 😊
Počnite od toga što ćete razmisliti:

Medij ili kanal komunikacije je sredstvo ili način koji koristite da prenesete informaciju od pošiljaoca do primaoca.
A ovi načini su MNOGO evoluirali u poslednjih nekoliko decenija.
Figure 35 – What to consider before deciding on communication channels. Photo source:
https://www.pexels.com/photo/abstract-board-game-bundle-business-267355/
KROŠNJA – KANALI – TRADICIONALNI I MODERNI

https://kristhelbriones.wordpress.com/2016/08/09/evolution-of-media/

https://medium.com/@rikwalters/the-evolution-of-digital-marketing-strategy-in-the-enterprise-1b9687a85e09
Moderni masovni mediji su od počeli štampe i plakata, preko radija, postali mnogo veći sa pojavom TV-a i onda kompletno preokrenuti sa pojavom digitalnih medija.
Ovo je jedan od tipičnih načina podele medija – na tradicionalne i moderne.

https:// https://seriouslysimplemarketing.com/traditional-vs-online-marketing/
Iako su i jedni i drugi i dalje relevantni, postoje očigledne razlike u popularnosti i upotrebi kod različitih starosnih grupa .
Dok su starije generacije i dalje verne TV-u, što je sve manje slučaj kod mlađe publike koja je, nasuprot tome, korisnik digitalnih medija.


http://digital-stats.blogspot.com
Digitalna komunikacija je postala dominantna u poslednjih dvadesetak godina. Danas je neizbežna i posebno relevantna za mlađe genracije.

http://vimninsights.tumblr.com

Zaključak:
- Mediji se svakodnevno umnožavaju.
- Postoji očigledna razlika u načinu na koji različite starosne grupe koriste medije.